20 anni di sperienza in questu campu

Cosa hè u trasportu pneumaticu?

Cosa hè u trasportu pneumaticu?

U trasportu pneumaticu hè u trasportu di solidi in massa à traversu una pipa utilizendu u flussu di l'aria o un altru gasu.... U trasportu pneumaticu pò esse custruitu cum'è un sistema di pressione positiva o di vacuum.

trasmette 1

U trasportu pneumaticu di polvere usa l'energia di u flussu d'aria.U trasportu pneumaticu hè ancu chjamatu sistema di trasportu d'aria o sistema di trasportu d'aria.Una applicazione specifica di a tecnulugia di fluidizazione per u trasportu di materiali granulari longu a direzzione di u flussu d'aria in un pipeline chjusu.U layout di u dispusitivu di trasportu pneumaticu hè simplice è faciule d'operare.Pò esse usatu per u trasportu horizontale, verticale o oblicu.Durante u prucessu di trasportu, l'operazioni fisiche, cum'è u riscaldamentu, u rinfrescante, a classificazione di u flussu seccu-amichevule, o alcune operazioni chimiche ponu ancu esse realizate à u stessu tempu.

trasmette 2

Sicondu a densità di particelle in u trasportu di pipeline, u trasportu pneumaticu hè divisu in:

1. Trasportu di fasi dilute: u cuntenutu solidu hè menu di 100kg/m3 o u rapportu solidu à gasu (a proporzione di u flussu di massa trà u voluminu di trasportu solidu è u cunsumu di gas currispundenti) hè 0,1-25.A vitezza di u gasu di u funziunamentu hè relativamente altu (circa 1830ms, secondu a pressione di gasu in u pipeline, hè divisu in tipu d'aspirazione è tipu di consegna di pressione. A pressione in u pipeline hè più bassu di a pressione atmosferica, l'alimentazione di l'autosuction, ma deve esse scaricatu sottu pressione negativa, è pò esse trasportatu apprussimatamente. A distanza hè più corta, a pressione in l'ultime pipeline hè più altu ch'è a pressione atmosferica, è u scaricamentu hè convenientu, è pò esse trasportatu per una distanza più longa, ma a polvera. particeddi deve esse mandatu in u pipeline di pressione da un alimentatore.

2. Trasportu di fasa densa: u prucessu di trasportu induve u cuntenutu solidu hè più altu di 100kg / m3 o u rapportu di gas solidu hè più altu di 25. A velocità di l'aria operativa hè bassa, è una pressione di l'aria più altu hè utilizata per furmà un sistema di consegna d'aria. .Trasportu in fase densa di tipu di cisterna pienu d'aria intermittenti.Mettite e particelle in u tank di pressione in batch, è poi ventilate per alluntanassi.Quandu a pressione in u tank righjunghji una certa pressione, apre a valvula di scaricamentu è soffia e particelle in u tubu di trasportu per u trasportu.U trasportu di impulsu hè di passà una atmosfera cumpressa in u tank più bassu per alluntanà u materiale;un altru flussu di l'atmosfera cumpressa di impulsu cù una freccia di 2040min-1 hè soffiatu in l'ingaghjamentu di u pipa di l'alimentu, furmendu e culonni disposti alternativamente è picculi sezioni in u pipe.U trasportu di fasa densa hà una grande capacità di trasportu, pò esse pressatu per una longa distanza, i danni materiali è l'usura di cunfigurazione sò chjuchi, è u cunsumu d'energia hè ancu menu.Quandu si faci u trasportu di fase diluita in un sistema di trasportu di pipeline horizontale, a velocità di u gasu deve esse relativamente alta per chì e particelle sò evacuate è sospese in u flussu d'aria.Quandu sceglite u trasportu in fase diluita o u trasportu in fase densa, hè cuncepitu secondu l'output di trasmissione è u rendiment di materiale in polvere.


Tempu di post: 22-novembre-2021