20 anni di sperienza in questu campu

Cos'è una Valvula Rotary Airlock & a cosa serve

1.What hè una valvula rotary airlock
I valvi Rotarii di Airlock sò usati in i prucessi di manipulazione di solidi, tipicamenti quandu hè necessariu di separà 2 zone in diverse cundizioni (pressione a maiò parte) mentre lascianu u solidu.
I valvuli rotativi, ancu cumunimenti chjamati valves stella, sò dunque usati à u principiu è à a fine di i trasporti pneumatici.Permettenu di portà u solidu da una zona di bassa pressione à una zona di bassa pressione à u principiu di a linea mentre aiutanu à disengage u solidu da u flussu di l'aire à a fine di a linea.

Sò dispunibuli 2 tippi di valve rotative di sacca d'aria: un tippu di goccia è un tippu di soffiu.I dui tipi sò basamente dà i stessi risultati, in ogni modu, a manera di fà è e so caratteristiche sò pocu sfarente.

- Industrie alimentari (panificazione, latticini, caffè, grani)
- Custruzzione (cimenti, asfaltu)
- Pharmaceuticals
- Mineraria
- Energia (Piantine Power)
- Chimica / Petrochimica / Polimeri
I principii di travagliu di l'alimentatori rotativi è e specificazioni principali sò dati quì sottu.

Valvula rotativa Drop Through Airlock

I vàlvuli rotativi di l'aria di caduta sò "caccianu" u pruduttu à a pipa o l'equipaggiu sottu.Ci hè una flange d'entrata è una flange di uscita.
Soffiate à traversu a valvola rotativa di sacca d'aria

I valvole di colpu stella sò direttamente cunnessi à una linea di trasportu.L'aria utilizata in a linea di trasportu hè dunque direttamente attraversu l'alveoli di e valvole, spazzando u pruduttu.
Di genere, i valvole di soffiu sò usati sia quandu ci hè una altezza assai limitata o quandu u pruduttu hà una tendenza à stà in u rotore.Per altre applicazioni, u mudellu drop through hè abbastanza preferitu.
Avè u rotore direttamente in u flussu di pipa pò purtà à u più grande di u pruduttu di u pruduttu, hè sopratuttu u casu se parechje calate attraversu valves in una listessa piping.Per questu casu particulari, i valvuli di goccia pò esse cunsideratu per priservà u pruduttu.
3. Star Valve Clearance è ditezzione Contact
I valvuli di stella sò tipicamente assai pocu spaziu trà e pale di u rotore è u stator, hè necessariu per furnisce un sigillamentu d'aria trà e zone upstream è downstream chì ùn sò micca à a stessa pressione.
A liberazione tipica per e valvole rotative di l'airlock hè di 0,1 mm è generalmente varieghja da 0,05 mm à 0,25 mm secondu u serviziu previstu per a valvula (alta differenza di pressione da ogni latu di a valvula o micca).Il s'agit d'un dégagement très petit, ce qui explique que les valves rotatives soffrent souvent de rayures à cause du contact du rotor/stator.A tavula seguente hè riassuntu e cause cumuni di cuntatti.
4. Prutezzione di l'Esposizione
Un airlock rotativu pò esse usatu cum'è elementi di isolamentu per impediscenu l'esplosione di polvera per propagate in una stallazione.Per questu, a valvula rotativa di l'airlock deve esse certificata per esse resistente à l'esplosione è a prova di fiamma.
Per ottene queste caratteristiche, a valvula deve esse cuncepita in modu chì:
- U corpu è u rotore ponu sustene a pressione di una splusione - tipicamente 10 bar g
- A punta di u spaziu di e lame / carcassa deve esse menu di 0,2 mm
- Almenu 2 pale in ogni latu di a valvula deve esse in cuntattu cù l'alloghji (chì significa chì u numeru tutale di pale deve esse > o uguale à 8).
5. Degassing Valve Rotary
Un spaziu pocu permetterà un bonu sigillatu è riduce a fuga di a valvula rotativa d'aria.Tuttavia, ancu ridutta una fuga accadrà.Inoltre, l'aria intrappulata in ogni sacchetta serà ancu liberata quandu a sacchetta hè aperta à l'area di bassa pressione.Questu porta à a fuga di l'aria.

A fuga di l'aria cresce cù a diferenza di pressione è aumenta cù a velocità di rotazione di a valvula.Pò esse assai preghjudiziu à u funziunamentu di a vàlvula, soprattuttu cù u polveru ligeru, postu chì l'aria liberata in realtà fluidizeghja u polveru è impediscenu di riempia a sacchetta.
Stu fenominu pò esse tistimuniatu in e curve di prestazione di e pale rotative airlock : a capacità ghjunghjerà à un assimptotu è ancu diminuisce à grande velocità postu chì e sacche ùn ponu più esse piene da u pruduttu, troppu fluidificate per avè u tempu di cascà in i sacchetti.
Per cuntrullà stu fenomenu è migliurà e prestazioni di a vàlvula, deve esse implementatu una ventilazione propria di a vàlvula rotativa.Un canali di degassing hè muntatu da u latu chì e sacchetti tornanu in modu per sviutata da l'aria prima di piglià un novu pruduttu.U canali manda l'aria à un filtru per esse liberatu.
6. Calculi di design di valvula rotativa Airlock (dimensioni)
U calculu di a capacità di una valvula stella per ottene un rendimentu determinatu hè una funzione di u diametru di a valvula stella, a so velocità di rotazione di destinazione è a natura di u pruduttu,
- A più grande a valvola stella, più alta sarà a capacità.
- Una velocità di rotazione più alta significa generalmente più throughput, ma u throughput cesserà di aumentà oltre una certa velocità
- U più fluidu hè u polveru, u più altu serà u throughput, ci hè dinò i prudutti troppu ligeri chì creanu una limitazione in u throughput à una certa velocità di rotazione Throughput pò esse stimatu da l'abascu di u fornitore, ma a cunniscenza di u pruduttu serà un input chjave. .

7. Problemi cumuni cù valves rotary airlock
Differenti prublemi ponu influenzà una valvula stella durante u so funziunamentu.I prublemi cumuni sò trà i seguenti:
- Prestazione sottu u disignu (più bassu throughput di quellu previstu)
- Dannu da u cuntattu di metallu / metallu
- Vesti
8. Airlock rotary valve guida di compra - Cumu selezziunà una valvula rotary airlock
Valvula rotativa Airlock in vendita : Acquistu di una nova valvola rotativa Airlock
Quandu si prupone una nova valvula rotativa di sacca d'aria per a vostra fabbrica, ci vole à dumandà e seguenti dumande per cumprà e specificazioni ghjuste:
● U disignu di a valvula rotativa di a sacca d'aria hè megliu cum'è soffia o caduta?
●Avete bisognu di un materiale speciale (per esempiu, l'acciaio inox) o l'esecuzione standard hè abbastanza?
●What hè u throughput chì avete bisognu è quale hè a densità grossa di u materiale per processà, darà u diametru di a valvula
●Hè a valvula sottumessa à u calore ?Ci vole à avè una liberazione di stator di rotor specificu?
● Hè a valvula alimentazione à una linea di trasmissione di pressione?Hè bisognu di degassing ?
● Ci hè bisognu di accessu frequente per a pulizia in a valvula?
●U pulveru hè u flussu liberu o lame specifiche è u disignu di a tasca hè necessariu?
● A valvola rotonda di aerea deve esse certificata per a trasfurmazione in una zona di splusione di polvera?Se iè, quale classificazione di zona hè stata cunsiderata è intornu à a valvula?
● A valvola deve esse resistente à l'esplosione (tipicamenti 10 bar)?
Sì avete a dumanda di valvatura di aerea rotativa è i valvini di divertenti in e linee di trasportu pneumaticu, per piacè sentite liberu di cuntattateci.


Tempu post: Aug-14-2021