20 anni di sperienza in questu campu

Cos'è una valvola di serratura rotativa di pulizia rapida?

Cù sopraquasi 20 anni.Di l'affari insia u nostru mercatu domesticu è u mercatu d'oltremare, elli sò a parolla's a più grande cumpagnia di panetteria è biscotti in rapiditàies.Cù più di 15 prudutti chì offrenu in u mercatu, a Cumpagnia face parte di a vita di ogni ghjornu di milioni di cunsumatori in tuttu.u mondu.Fieru di esse assuciatu cù una grande marcaZILI chì hà creatu un impattu suciale pusitivu.

 valvula 1

In l'Industrie di Panificazione, l'igiene hè di primura è esige una pulizia frequente di l'equipaggiu implicatu.A sfida di i nostri clienti ùn era micca sfarente.Disengagement frequente di a valvula rotativa per sguassà è poi pulisce era una sfida.U tempu di mantenimentu era più altu di 1,5 ore.à 2 ore.L'ingaghjamentu frequente è u disimpegnu di a valvula rotativa hà risultatu in a vita più corta di i sigilli di l'arburu, per quessa, bisognu di rimpiazzà regularmente a valvula rotativa stessa.

 valvula 2

Quick Clean Valve cù design sanitariu / igienicu era a suluzione chì avemu offrittu in materiale di custruzzione SS 304 per esse muntatu sottu à a tramoggia.

I prudutti di l'Industrie di Panificazione sò principalmente in polvere secca o granulare.A funzione principale di una valvola rotativa di sacca d'aria hè di mantene una bona cundizione d'aria, cusì, isolà u trasferimentu di pressione / vacuum downstream è upstream.

A Valvula Rotativa di Pulizia Rapida hè pensata per applicazioni sensibili à a contaminazione o à u prucessu chì necessitanu una pulizia frequente.U so disignu dà un accessu faciule à u rotore è a superficia interna per una pulizia rapida senza bisognu di disimpegnu a valvula rotativa da u sistema.

I vàlvuli rotativi di pulizia rapida sò usati per riduce i tempi di inattività per a pulizia di a valvula, chì permettenu a rimozione di u rotore senza caccià a glàndula di imballaggio.U disassemblamentu è a riunione pò esse fatta senza u requisitu di qualsiasi strumentu.Inoltre, l'arrangiamentu di purga in a valvula mellora a vita di i sigilli di l'arburu.


Tempu di Postu: Nov-09-2021