20 anni di sperienza in questu campu

"Unitevi è travaglià dura, creanu boni risultati inseme" - Attività di sviluppu all'apertu di Zili di a squadra di vendita in 2019.

Per rinfurzà a cumunicazione, cultivà u sensu di cuuperazione è custruisce u spiritu di squadra, u 30 di ghjugnu di u 2019, a squadra di vendita è a squadra di R & D di Sichuan Zili Machinery Co., Ltd. anu urganizatu parechji impiegati per realizà l'attività di espansione di tipu di sperienza di ". unità è travagliu duru, creanu boni risultati inseme "in una basa di campu di furmazione speciale vicinu à Sihcuan Chengdu.

Duranti l'attività di u ghjornu sanu, tuttu u persunale hà participatu à l'edificazione di u gruppu di riscaldamentu, a fiducia in a cascata, u puzzle è a sfida à i prughjetti di u gruppu 150, tutti dimustravanu un grande entusiasmu, è l'atmosfera in u situ era tesa, calda è felice.

À a fine di ogni prughjettu, u coach di furmazione analizà cù ogni membru per scopre i mutivi di successu è fallimentu, è ognunu hà una riflessione profonda è un riassuntu.

Attraversu sta furmazione di espansione, ùn senti micca solu a sfida, ma ancu sente l'efficienza è a felicità purtata da a cumunicazione è a cooperazione.À u listessu tempu, avete una più cunniscenza di fiducia, focus è leadership.Tutta l'attività vi hà purtatu insights novi è preziosi, chì hè raru.À u listessu tempu, hà rinfurzatu i sentimenti trà l'impiegati è a coesione di a squadra.


Tempu di post: 30-lugliu-2019