20 anni di sperienza in questu campu

Manutenzione di a valvula di sacca d'aria rotativa

I valvole rotanti ponu parè macchine assai simplici, sò essenziali per cuntrullà u flussu di polvera à traversu sistemi di trasportu pneumatici.I valvuli rotativi anu da esse in cundizione premium per mantene u sistema operatu in modu sicuru è lisu.È duvete scontru un prublema cù u vostru alimentatore rotativu di l'airlock, u sistema deve esse fermatu per fà riparazioni, pigliendu tempu è spese significativu.
In ogni casu, cù u mantenimentu di a valvula rotativa curretta è regulare, pudete evità queste riparazioni costose è tempi di inattività.Questu ùn solu risultati in operazioni di trasportu più liscia, ma ancu megliu prestazioni di valvola.
Quì sottu, spartemu sette passi di mantenimentu faciuli di seguità per aiutà à cura di e vostre valve rotative è impediscenu tempi di inattività costosi.

nutizie 1

Passu 1: Inspect the Valve Interior

Cù polveri in massa chì scorri continuamente attraversu a vostra valvula rotativa, hè impurtante di verificà l'internu di a valvula regularmente.Questu include a verificazione di a cundizione di u rotore, pale di rotore, sigilli, case, è e platine finali.Pudete facilmente inspeccionà a vàlvula sia attraversu una porta d'accessu (se a vàlvula hà una equipata) o smantellendu parzialmente a vàlvula.Sì qualchì dannu hè nutatu, riparazioni deve esse realizatu prima chì a valvula rotativa hè rimessa in opera.

Passu 2: Verificate i Seals è i Cuscinetti

Verificate a cundizione di i cuscinetti di supportu di l'arbre di u rotore per u ghjocu eccessivo è u funziunamentu lisu.Sustituisci regularmente prima ch'elli sò severamente purtati, postu chì i cuscinetti purtati ponu influenzà a pusizione di u rotore in l'alloghju è portanu à danni da u cuntattu di u metale à u metale trà i spazii stretti.

I sigilli di l'arbureti duveranu ancu esse verificati almenu ogni mese.Nantu à i sigilli di u tipu d'imballu, stringhje u retenu di ghiandola è rimpiazzà i sigilli prima chì cumincianu à fughje.Per i sigilli purgati di l'aria, hè particularmente impurtante di mantene a purga di l'aria curretta à i sigilli di l'arbureti nantu à e valvole rotative.

nutizie 1

 

Passu 3: Verificate a distanza di a punta di u rotore per a strettezza

Perchè l'alimentatori è e valvole rotanti di sacchetti d'aria necessitanu di cuntrullà u flussu di polveri finissima à traversu à volte differenziali di pressione alta, i spazii di punta di u rotore deve esse assai stretti.Altrimenti, u rendiment di u vostru sistema di trasportu hè in risicu.

Per evità prublemi potenziali da una fuga d'aria eccessiva in u vostru airlock assicuratevi chì i vostri spazii sò stretti seguendu sti struzzioni:

* Bloccate a putenza à u mutore di a valvula rotativa.
* Se i cunnessione in cima o in fondu di a valvula ponu esse eliminati per l'accessu sguassate, o sguassate a valvola rotativa completamente da u serviziu.
* Pulite l'internu di a valvula per caccià tutti i prudutti è i residui.
* Inserite un calibre di spessi chì currisponde à u spaziu minimu suggeritu trà l'estremità di l'aletta di u rotore è a piastra di testa à l'estremità di l'accionamentu di a valvula.
* Trascinate u calibre finu à l'arbre di u rotore è torna à a punta.Se u calibre chjappà in ogni locu, i spazii sò troppu stretti.Se ci hè un dannu o danni chì causanu u prublema, riparà lu in limatura a manu o sabbiate u metallu rialzatu.Attenti à ùn caccià troppu metallu!Repetite u prucessu nantu à l'estremità ceca di a valvula.Una volta cumpletu, repite stu passu nantu à tutte e estremità di i pani restanti.
* Fai scorrere l'épaisseur entre la pointe du rotor et l'alésage de l'enveloppe, en le faisant glisser d'une plaque de tête à l'autre.Allora, girate u rotore in a direzzione chì normalmente corre per verificà i spazii nantu à tutte e punte di e pale di rotore.
* Aduprate un calibre di spessi chì hè .001 "più grande di a liberazione massima suggerita è pruvate à sbulicà in i stessi spazii cum'è sopra.Se u calibre si adatta, a vostra vàlvula rotativa hà cuminciatu à usà è pò avè prublemi à creà un segellu efficace per cuntrullà u flussu di polvera.

Passu 4: Lubricate Cumpunenti di Drive

Per evità u deterioramentu di u sistema di guida di u vostru airlock rotativu, a lubrificazione di i cumpunenti chjave hè un must.Questu include u riduttore di velocità, è a catena di trasmissione.U livellu di l'oliu di a trasmissione deve esse verificatu è cambiatu secondu e struzzioni di u fabricatore.È a catena è i sprockets, s'ellu hè equipatu, deve esse lubricatu spessu, soprattuttu se a vostra valvula rotativa si trova fora o in una zona di lavatu.Se ùn site micca sicuru di l'intervalli suggeriti per a vostra valvula, cunsultate u manuale di u pruprietariu o cuntattate u vostru fornitore per più infurmazione.

Passu 5: Aghjustate a catena di trasmissione è i pignoni

Quandu inspeccione a valvula rotativa, aghjustate a catena di trasmissione è i sprockets per assicurà chì i sprockets sò allinati è a catena hè currettamente tensionata.Allora, assicuratevi chì a guardia nantu à a catena di trasmissione hè in u locu prima di cumpiendu u mantenimentu.

Passu 6: Installa un Sistema di Detection Contact

Per esse avvisatu quandu a vostra vàlvula rotativa hè suscettibile à danni, installate un sistema di rilevazione di cuntattu di rotore.Stu sistema monitoreghja l'isolamentu elettricu di u rotore di a valvula à l'abitazione, avvisendu quandu u cuntattu di u rotore à l'alloghju si trova.Questi sistemi sò una grande manera di prutezzione di u vostru pruduttu da a contaminazione di metalli mentre impediscenu ancu danni caru à e vostre valve rotative è alimentatori.

Passu 7: Formate i vostri Operatori è Tecnici di Mantenimentu

Ùn importa micca quantu attenite à u prugramma di mantenimentu preventivu suggeritu da u fabricatore, se u mantenimentu ùn hè micca realizatu bè, rischiate a vita è a prestazione di u vostru pruduttu è a valvula rotativa.Assicuratevi chì u vostru staffu hè furmatu in e vàlvule rotative specifiche in a vostra pianta.Cum'è simplicità chì e valvole rotative ponu pare, u disignu di ogni fabricatore hè diversu è esige una cunniscenza prufonda per mantene è riparà bè.Solu i tecnichi sperimentati deve esse permessi di travaglià nantu à a valvula rotativa.

Se i vostri operatori sò incaricati di a pulizia, assicuratevi chì sò furmati in prucedure di disassemblamentu adattate per prevene danni indebite à i punte di rotore sensibili è a superficia di l'alloghju.Per assicurà chì tutti quelli chì toccanu i vàlvuli rotatori sapi ciò chì facenu, cunduce a furmazione di rutina cù un rappresentante qualificatu o tecnicu.


Tempu di post: 13-Jan-2020