20 anni di sperienza in questu campu

U 2 di ghjugnu di u 2022, l'esperti di l'Università Southwest anu visitatu a nostra cumpagnia - Sichuan Zili Machinery Co.

U 2 di ghjugnund, 2022, esperti di l'Università di Southwest anu visitatu a nostra cumpagnia-Sichuan Zili Machinery Co., Ltd è hà fattu analisi tecniche è raccomandazioni versu u prublema di usura di i nostri prudutti (valvola rotativa di sacca d'aria è valvole di deviazione pneumatica) u nostru squadra di ingegneri.

 d18de92b

U persunale di Sichuan Zili Machinery Co., Ltd hà accoltu l'esportazioni è li mostranu intornu à a nostra linea di produzzione.I sperti anu affirmatu u nostru prucessu di fabricazione di u produttu attuale.Dopu avemu discututu inseme parechje soluzioni per ottimisà i nostri prudutti (valvole rotative di sacca d'aria è valvole di deviazione) prestazioni di prova di usura.

 6c8658ee

Perchè portà valvole rotative di sacca d'aria è valvole di deviazione?Cumu migliurà a prestazione di a prova di usura di e valvole rotative è valvole di deviazione?

In i sistemi di trasportu pneumaticu di polveri è pellets, valvole rotative airlock è valdi diverter ghjucanu un rolu impurtante.U materiale chì deve esse trasportatu hà una più grande erosione è usu nantu à l'internu di a valvula rotativa è e valve di diverter.Valvole rotative a prova di usura è valvole di deviazione ponu risolve stu prublema è avè una vita di serviziu più longa.Di solitu, una strata resistente à l'abrasione à l'internu di e valvole sò aduprate per rinfurzà u rendiment.È questu hè a suluzione più efficae di u costu.

222cc8c8


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022